Het onthaal met klappen en springen van hun naam vonden ze een leuk en leerrijk spelletje!
Onze huishoek werd waargenomen en de bijkomende afspraken waren goed begrepen.
Het kalenderdoek werd door de oudsten van de klas getoond aan de anderen. Voor het poseren van de kalenderfoto’s waren enkelen nog wat nerveus.
De Tofhoek werd ingericht en een eerste Bijbelverhaal beluisterd.
Onze klaspop Poppel toonde de juiste manier van handjes wassen. Maar het uitrekken van onze schort vraagt nog wat oefening. De pengreep werd bekeken en geoefend. Ons schilderwerkje, een pennenhouder, mag er gerust zijn!
We hadden een actieve spelnamiddag op vrijdag. Door allerlei spelletjes: geuren ontdekken, tastspel, elkaar blindelings eten geven, … werden allerlei vormen van communicatie gebruikt.
De boekenreeks van Pingu werd gestart en door iedereen goed gekeurd.
We hadden ook al een beetje feest waarbij we de muziekinstrumenten gebruikten en ook een stoet rond de toren hielden. Met zingen en dansen hebben we onze week afgesloten.
Onze huishoek werd waargenomen en de bijkomende afspraken waren goed begrepen.
Het kalenderdoek werd door de oudsten van de klas getoond aan de anderen. Voor het poseren van de kalenderfoto’s waren enkelen nog wat nerveus.
De Tofhoek werd ingericht en een eerste Bijbelverhaal beluisterd.
Onze klaspop Poppel toonde de juiste manier van handjes wassen. Maar het uitrekken van onze schort vraagt nog wat oefening. De pengreep werd bekeken en geoefend. Ons schilderwerkje, een pennenhouder, mag er gerust zijn!
We hadden een actieve spelnamiddag op vrijdag. Door allerlei spelletjes: geuren ontdekken, tastspel, elkaar blindelings eten geven, … werden allerlei vormen van communicatie gebruikt.
De boekenreeks van Pingu werd gestart en door iedereen goed gekeurd.
We hadden ook al een beetje feest waarbij we de muziekinstrumenten gebruikten en ook een stoet rond de toren hielden. Met zingen en dansen hebben we onze week afgesloten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten